lørdag den 31. oktober 2009

Læserbrev: Kvinder skal vælges - ikke sælges

Kun 27% af kommunalbestyrelsen udgøres af kvinder i dag.
Derfor:
kvinder, stem på kvinder d. 17.11. Bryd vaner, mønstre, magtpositioner og stem på en kvinde.
Det nære, børnene, de ældre, vores husholdning og husholdningsøkonomien ligger under huden på kvinder.
Når jeg har haft lavvande i den hjemlige økonomi, har jeg vendt situationen med snusfornuft. Det er kvinder gode til. Både ude og hjemme.
Små 100 år efter kvinder fik valgret vil det være super, hvis halvdelen af Kommunalbestyrelsens medlemmer blev kvinder. Muligheden er der nu.
Selvfølgelig deltager også jeg i initiativer for at standse handel med kvinder i hele verden, for kvinder skal vælges – ikke sælges.

2 kommentarer:

  1. Hej Pia
    Du er virkelig engageret, jeg håber du bliver valgt.
    mvh
    Eva

    SvarSlet
  2. Kære Pia, selv om vi ikke altid er enige om politik, så håber jeg bestemt også, at du bliver valgt ind i byrådet i morgen. Og hvis du spiller dine politiske kort bare halvt så godt, som du spiller musik, så er jeg ganske tryg ;-)
    kh
    Hans

    SvarSlet