fredag den 21. august 2009

Hårbølle Havn

I går cyklede jeg fra Bogø til Hårbølle Havn. En dejlig tur på 18 km t/r. Kort før havnen talte jeg med en en flink dame. Vi talte om min BLOG og årsagen til, jeg har oprettet den: at få folk i tale, at få mulighed for at lytte til, "hvad der rører sig", at komme i dialog. Det blev en rigtig god snak. Vi var enige om, der skal mere erhvervsliv til kommunen, der skal udvikles en energi og et image, som får virksomheder til at slå sig ned i vores kommune. Vi talte både om Sønderborg og Herning som gode forbilleder.
Derudover fik jeg at vide, at der er et stort behov for cykelstier på Møn! Uanset om cykelstierne er med medvind eller modvind, så er der brug for dem på Møn.
Da jeg cyklede hjem til Bogø havde jeg medvind, bilerne susede tæt forbi mig, og strækningen var om muligt endnu smukkere, når jeg ikke skulle trampe så hårdt i pedalerne, fordi vinden var med mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar